lørdag den 17. november 2012

Orange retro elefanter

Kender i det, at man har haft en kombination til fx. en kjole i hovedet virkelig længe, så når den endelig er færdig, så er det næsten som om man "genkender" den.
Denne er ihvertfald skøn at få syet, jeg er akkurat ligeså vild med den, som jeg troede jeg ville være. 
Tilgengæld er den ikke noget for min skønne datter, så den ryger nok snart på TS.
Det er en str. 116, så hvis nogen er jer er interesserede, så er i velkomne til at give lyd :-)




10 kommentarer:

Leizys Barslerier sagde ...

Øj hvor er den sød - helt perfekt kombination!

Karen Elisabeth sagde ...

Du milde hvor er den SKØN!!!! Du er så god til at lave kjoler lige efter mit hovede!

Retro Rejen sagde ...

Leizys barslerier: Tusind tak, skønt når andre deler ens favoritter :-D

Karen Elisabeth: Hvor er du sød :-)Ja, jeg er godt klar over at vi på MANGE punkter deler smag. Det er skønt :-)

Maria på Abeslottet sagde ...

Nøj den er überskøn - lige to størrelser for stor :-)

Retro-Couture sagde ...

wauw hvor er den flot!! de unge damer ved nk, hvad de vil have. Jeg er begyndt at spørge min den ældste mht. farver mm, for ellers så hænger det bare i skabet, og det er for surt. Skøn er den altså, din kjole!
Kh viola

lotte sagde ...

hvor er den fin, træls at datteren din ikke er samme størrelse som min

Dorthe sagde ...

Den er virkelig skøn, men som Viola skriver, så er de kære piger noget kræsne, så jeg er også begyndt at spørge min kære datter først. Så det ikke bare ender i bunden af skabet.

Retro Rejen sagde ...

Hvor er i søde, og den blev heldigvis afsat til anden side, så ingen skade sket :-)

Henny sagde ...

Hvor er den fin

jeg har lige fået opsnust hvor jeg kan få elefantstof, så på fredag skal jeg også have dette i min skattekiste

Retro Rejen sagde ...

Tak Henny, jeg er også rigtig glad for resultatet :-) Glæder mig til at se hvad du får ud af de fine elefanter.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...